Heb je geen tijd om op de reguliere openingstijden langs te komen in de showroom/winkel van Diveplace? Wil je in rust geïnformeerd worden en de benodigde materialen bekijken en passen? Wil je niet samen met andere bezoekers in de winkel zijn? Dan is het tijd voor een personal shopping moment! Daarnaast zijn zij bij Diveplace zal tijd op zoek naar manieren om hun klanten te bedanken dat ze hun opleidingen bij hen gevolgd hebben. Om dit te laten merken hebben zij het het Diveplace Loyalty Programma ontwikkeld.
Met dergelijke innovaties kun je de omzet binnen je duikcentrum verder omhoog helpen. Klantenbinding is belangrijk en hoeft niet altijd ten kosten te gaan van omzetverlies. Luisteren naar en je aanpassen aan de wensen van de klanten kan een sleutel tot succes zijn.
Wij willen via deze weg Ferdinand van Luttikhuizen bedanken voor het delen van deze informatie. Wil je meer weten over deze marketingconcepten: klik dan op de desbetreffende links.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.