Klik hier voor het PADI Webinar archief - allerlei opgenomen webinars komen hier online!Schrijf je hier in om een PADI Webinar te volgen -gratis online training over allerlei onderwerpen!Meld je aan voor de PADI Pro Nieuwsbrief en ontvang zo altijd het laatste nieuws!Volg ons via RSS Feed en blijf op de hoogte van de laatste updatesLike ons op Facebook en blijf op de hoogte van de laatste updatesVolg ons op Twitter en blijf op de hoogte van de laatste updates Wordt Buddy via Project Aware en steun het juiste doel!

vrijdag 29 juni 2012

Diveplace denkt innovatief!

Heb je geen tijd om op de reguliere openingstijden langs te komen in de showroom/winkel van Diveplace? Wil je in rust geïnformeerd worden en de benodigde materialen bekijken en passen? Wil je niet samen met andere bezoekers in de winkel zijn? Dan is het tijd voor een personal shopping moment! Daarnaast zijn zij bij Diveplace zal tijd op zoek naar manieren om hun klanten te bedanken dat ze hun opleidingen bij hen gevolgd hebben. Om dit te laten merken hebben zij het het Diveplace Loyalty Programma ontwikkeld.


Met dergelijke innovaties kun je de omzet binnen je duikcentrum verder omhoog helpen. Klantenbinding is belangrijk en hoeft niet altijd ten kosten te gaan van omzetverlies. Luisteren naar en je aanpassen aan de wensen van de klanten kan een sleutel tot succes zijn. 


Wij willen via deze weg Ferdinand van Luttikhuizen bedanken voor het delen van deze informatie. Wil je meer weten over deze marketingconcepten: klik dan op de desbetreffende links.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.