Klik hier voor het PADI Webinar archief - allerlei opgenomen webinars komen hier online!Schrijf je hier in om een PADI Webinar te volgen -gratis online training over allerlei onderwerpen!Meld je aan voor de PADI Pro Nieuwsbrief en ontvang zo altijd het laatste nieuws!Volg ons via RSS Feed en blijf op de hoogte van de laatste updatesLike ons op Facebook en blijf op de hoogte van de laatste updatesVolg ons op Twitter en blijf op de hoogte van de laatste updates Wordt Buddy via Project Aware en steun het juiste doel!

donderdag 26 april 2012

Wil je PADI Full Face Mask Distinctive Specialty Instructor worden?

Ik krijg de laatste tijd steeds meer vraag naar de PADI Full Face Mask Specialty. Nu is deze specialty alleen beschikbaar als Distinctive Specialty. Om hieraan tegemoet te komen, hebben fabrikanten een mooie Specialty Instructor outline geschreven, maar om in aanmerking te komen voor het toekennen van deze Distinctive specialty moet je training volgd hebben bij een erkende PADI Full Face Mask Distinctive Specialty Instructor Trainer.

Nu is mijn verzoek aan jullie het volgende. Ik probeer uit te vinden hoe deze opleiding leeft binnen onze markt. Daarvoor heb ik twee enquetes online gezet in de rechterkantlijn. Ik stel het zeer op prijs als jullie deze zouden willen beantwoorden!


1. Is er vraag bij de PADI Instructors naar deze PADI Full Face Mask Distinctive Specialty?

2. Heb je interesse om PADI Full Face Mask Distinctive Specialty Instructor te worden?

Als laatste vraag ik de PADI Course Directors in Nederland en Vlaanderen om mij een mail te sturen als zij interesse hebben in een Trainer opleiding, die hen in staat stelt om in de toekomst deze Specialty Instructor cursus te gaan onderwijzen? De opzet van het trainer programma is afhankelijk van het aantal deelnemers.

Voor mij is het simpel: mocht de interesse bij de Course Directors voldoende zijn, dan ga ik aan de slag om deze opleiding voor hen te realiseren. De eerste verkennende gesprekken daarover hebben vandaag al plaats gevonden en waren uiterst positief.

De enquetes staan tot 1 juni online en daarna ga ik kijken wat het vervolgtraject gaat worden. Het is dus aan jullie om te laten zien of mijn inspanningen voor het opzetten van een dergelijke opleiding noodzakelijk zijn.

Bij voorbaat dank voor jullie deelname!

Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.