Klik hier voor het PADI Webinar archief - allerlei opgenomen webinars komen hier online!Schrijf je hier in om een PADI Webinar te volgen -gratis online training over allerlei onderwerpen!Meld je aan voor de PADI Pro Nieuwsbrief en ontvang zo altijd het laatste nieuws!Volg ons via RSS Feed en blijf op de hoogte van de laatste updatesLike ons op Facebook en blijf op de hoogte van de laatste updatesVolg ons op Twitter en blijf op de hoogte van de laatste updates Wordt Buddy via Project Aware en steun het juiste doel!

zaterdag 28 januari 2012

ééntjes en nulletjes voor een beter milieu!

Ik ben volledig digitaal geworden in mijn communicatie van en naar PADI toe. Daarom hoorde ik vandaag mijn eerste digitale versie van de Undersea Journal in mijn mailbox vallen. Na meer dan 21 jaar van papierdruk lezen, kan ik niet anders zeggen dat deze nieuwe manier van consumeren mij uitstekend is bevallen. De navigator van het programma is overzichterlijk en maakt het surfen door de digital USJ een plezierige ervaring.

Zijn jullie nog niet digitaal gegaan? Nou, ik kan je verzekeren dat deze minder vervuilende manier van nieuws lezen en delen de toekomst is. Doe mee en meld je aan voor de digital Undersea Journal bij je Customer Service Consultant Jasmin Eisenbart van PADI EMEA - membernl@padi.ch en kies net als ik ééntjes en nulletjes voor een beter milieu!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.