Klik hier voor het PADI Webinar archief - allerlei opgenomen webinars komen hier online!Schrijf je hier in om een PADI Webinar te volgen -gratis online training over allerlei onderwerpen!Meld je aan voor de PADI Pro Nieuwsbrief en ontvang zo altijd het laatste nieuws!Volg ons via RSS Feed en blijf op de hoogte van de laatste updatesLike ons op Facebook en blijf op de hoogte van de laatste updatesVolg ons op Twitter en blijf op de hoogte van de laatste updates Wordt Buddy via Project Aware en steun het juiste doel!

donderdag 5 januari 2012

Kids Dive Camp scoort als super vakantie vermaak!

Na het lezen van de advertentie in Duiken was ik toch wel erg nieuwsgierig geworden naar dit nieuwe vakantie concept voor kinderen van Scuba Republic in Zandvoort. Dus er op af, is mijn nieuwe moto. Aangezien mijn kinderen ook nog vakantie hadden, konden wij dit evenement ook met een deelname van hen opfleuren. Hoe meer zielen hoe meer herrie en nou, ik kan je vertellen dat deze nieuwe ervaring hun absoluut niet is tegen gevallen. Onder de profesionele begeleiding van eigenaar Jan van Voorst en Master Instructor Walter Heijmans werden de kinderen op een rustige doortastende wijze bekend gemaakt met de onderwater omgeving. Een echt duikpakje met complete scuba en abc maakte van deze kinderen op het eerste gezicht al echte duikers. Na een korte uitleg aan de oppervlakte werden de kinderen één voor één aan de hand mee onder water genomen. Na enige aarzeling zag je bij alle kinderen een grote lach op het gezicht onstaan en zwommen zij later zij aan zij met hun "meester" door het water. Ik denk dat Scuba Republic met dit concept echt iets toevoegt aan alle dagjes uit, die je tegenwoordig voor families op het internet kan vinden. Mijn kinderen beaamden dit vol enthousiame, want de hele weg naar huis glommen zij van plezier en trots.

Zoek je in de vakantie iets om te doen met de hele familie? Dan kan ik je "Kids Dive Camp" echt aanraden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.