Klik hier voor het PADI Webinar archief - allerlei opgenomen webinars komen hier online!Schrijf je hier in om een PADI Webinar te volgen -gratis online training over allerlei onderwerpen!Meld je aan voor de PADI Pro Nieuwsbrief en ontvang zo altijd het laatste nieuws!Volg ons via RSS Feed en blijf op de hoogte van de laatste updatesLike ons op Facebook en blijf op de hoogte van de laatste updatesVolg ons op Twitter en blijf op de hoogte van de laatste updates Wordt Buddy via Project Aware en steun het juiste doel!

dinsdag 3 januari 2012

Tot ziens PADI Europe, proost PADI EMEA!

PADI EMEA is een feit en is het grootste PADI Regionale Hoofdbureau in de wereld. Wij onderhouden contacten met meer dan 2,565 retail / resort en 57,500 individuele leden. Tesamen brevetteren deze leden meer 380,000 duikers per jaar. Dit geeft aan hoe groot wij met z'n allen zijn geworden. Voor mij is dit iets om bij stil te staan en ook erg trots op te zijn. Realiseer je goed dat deze cijfers en omvang nooit bereikt zouden zijn zonder jullie inzet. Wij hebben echt met elkaar de wereld aan het duiken gebracht! Respect!

Met deze verandering begint ook voor mij een nieuwe periode in mijn carriëre als PADI Pro. Na 17 jaar fulltime gewerkt te hebben als Instructor Examiner, breekt nu een fase aan als Regional Manager en Instructor Examiner. Hoe zeer mijn hart ook bij training ligt, voelt deze vernieuwing voor mij wel goed. Ik kan nu al mijn ervaring als PADI Pro gaan inzetten om jullie van dienst te zijn daar waar het nodig is. Ik kijk dan ook erg uit naar onze vernieuwde samenwerking. De interesse van jullie kant is ook goed. Ik heb al veel positieve reacties mogen ontvangen en de inschrijvingen voor de komende Ronde Tafel Gesprekken lopen erg goed. Het geeft aan dat er bij jullie ook nog voldoende leeft om over te praten.

Ik ben er zeker van dat wij gezamelijk de markt naar een nog hoger niveau zullen trekken. Ondanks dat de crisis zijn sporen overal achter laat in onze samenleving, mogen wij bij PADI nog steeds niet klagen over de cijfers aan het eind van 2011. Veel zaken zitten weer in de lift, maar dat wil niet zeggen dat wij er al zijn. Er is nog genoeg wat wij met z'n allen kunnen verbeteren of om kunnen buigen van negatief naar iets positiefs. Via deze weg alvast bedankt voor jullie postieve reacties op mijn aanstelling als Regional Manager en tot ziens op de Ronde Tafel Gesprekken of bij jullie in het DC of resort.

Tot slot wens ik jullie allemaal een gezond en succesvol 2012 toe! Proost!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.