Klik hier voor het PADI Webinar archief - allerlei opgenomen webinars komen hier online!Schrijf je hier in om een PADI Webinar te volgen -gratis online training over allerlei onderwerpen!Meld je aan voor de PADI Pro Nieuwsbrief en ontvang zo altijd het laatste nieuws!Volg ons via RSS Feed en blijf op de hoogte van de laatste updatesLike ons op Facebook en blijf op de hoogte van de laatste updatesVolg ons op Twitter en blijf op de hoogte van de laatste updates Wordt Buddy via Project Aware en steun het juiste doel!

donderdag 2 februari 2012

Iets om rekening mee te houden!

Vanaf morgen, het gehele weekend en maandag ben ik slecht bereikbaar via email en mobiel. Mijn prioriteit ligt bij de Updates, Ronde Tafel, Member Social en Beurs. Mijn mobiel gaat uit en voicemail staat ook niet aan. Tijd voor mail check heb ik niet, dus vraag ik bij deze om jullie geduld en begrip. Ik denk eigenlijk dat ik de meeste van jullie zo wie zo wel ga tegenkomen op één van de eerder genoemde evenementen. Mocht dit niet het geval zijn, dan weet je wat er hand is en spreek ik jullie later vanaf dinsdag weer! In ieder geval wens ik jullie veel plezier toe dit komende weekeinde en wie weet tot ziens!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.