Klik hier voor het PADI Webinar archief - allerlei opgenomen webinars komen hier online!Schrijf je hier in om een PADI Webinar te volgen -gratis online training over allerlei onderwerpen!Meld je aan voor de PADI Pro Nieuwsbrief en ontvang zo altijd het laatste nieuws!Volg ons via RSS Feed en blijf op de hoogte van de laatste updatesLike ons op Facebook en blijf op de hoogte van de laatste updatesVolg ons op Twitter en blijf op de hoogte van de laatste updates Wordt Buddy via Project Aware en steun het juiste doel!

maandag 20 februari 2012

Voorbeeld RI&E beschikbaar als download

Eén van mijn beloftes was het online zetten van een voorbeeld Risico Inventarisatie & Evaluatie (RI&E). Door de klikken op de pagina Download kun je deze opslaan op je eigen computer. Daarnaast heb ik ook een link online gezet van de website Keep it cool, gezond aan het werk, lekker in je vel. Zij hebben een RI&E programma ontwikkeld dat je kunt installeren op je PC en door alle vragen te beantwoorden ook tot uitvoering van een RI&E kunt komen. Deze voorbeelden zijn geheel voor eigen gebruik en ik aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de inhoud en uitvoering ervan.

Wees je bewust van het feit dat werken binnen de Arbowetgeving een eigen verantwoordelijkheid is. Je kunt je nooit verschuilen door te zeggen, dat je het niet wist. Mocht je niet in staat zijn geweest om één van de webinars over de Arbowetgeving te volgen, dan kan ik je gerust stellen met de mededeling dat ik t.z.t er nog één online ga zetten. Daarna zal dit webinar als video online gezet gaan worden en is dan via Video's als nog te volgen. Ik hoop dat ik jullie zo wat verder op weg heb kunnen helpen met het tot stand brengen van een solide RI&E op jullie eigen locaties!

Denk er aan: Voorkomen is beter dan genezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.