Klik hier voor het PADI Webinar archief - allerlei opgenomen webinars komen hier online!Schrijf je hier in om een PADI Webinar te volgen -gratis online training over allerlei onderwerpen!Meld je aan voor de PADI Pro Nieuwsbrief en ontvang zo altijd het laatste nieuws!Volg ons via RSS Feed en blijf op de hoogte van de laatste updatesLike ons op Facebook en blijf op de hoogte van de laatste updatesVolg ons op Twitter en blijf op de hoogte van de laatste updates Wordt Buddy via Project Aware en steun het juiste doel!

woensdag 7 maart 2012

De tweede EFRI Update 2012 webinar staat online!

Voor iedereen die geen kans heeft gehad om de eerste EFRI Update 2012 mee te doen, heb ik een tweede mogelijkheid online gezet:


EFR EMEA is nu een feit en wat heeft dit nu allemaal voor jullie te betekenen. Ook zijn er een aantal aanpassingen doorgevoerd in de richtlijnen en zijn onze lesmaterialen vernieuwd. Als je dit alles bij elkaar optelt, dan kun je maar tot één conclusie komen: Het is weer tijd voor een Update! Daarom heb ik voor jullie een webinar online gezet en wel in de avonduren. Het lukt mij helaas nog niet altijd (vanwege mijn dagelijkse verplichtingen) om aan deze wens te voldoen, maar deze keer is het mij gelukt! Wil je meer weten over wat er nu allemaal veranderd en vernieuwd is binnen onze EFR familie, dan kun je je aanmelden via de knop "PADI Webinars" hier aan de rechterzijde.

Ik spreek jullie online!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.