Klik hier voor het PADI Webinar archief - allerlei opgenomen webinars komen hier online!Schrijf je hier in om een PADI Webinar te volgen -gratis online training over allerlei onderwerpen!Meld je aan voor de PADI Pro Nieuwsbrief en ontvang zo altijd het laatste nieuws!Volg ons via RSS Feed en blijf op de hoogte van de laatste updatesLike ons op Facebook en blijf op de hoogte van de laatste updatesVolg ons op Twitter en blijf op de hoogte van de laatste updates Wordt Buddy via Project Aware en steun het juiste doel!

zaterdag 17 maart 2012

Wisten jullie dat.....!

Tijdens mijn recentelijke bezoek aan Vlaanderen werd ik er op gewezen dat er op 31 maart en 1 april een sportduikbeurs is georganiseerd in Antwerpen. Je kunt daar twee dagen tussen 10.00 en 18.00 uur allerlei activiteiten vinden die met duiken te maken hebben. 

Heb je dat weekend nog een gaatje vrij in je agenda, dan is deze beurs met een entree van 10 € en gratis parkeren, een bezoekje waard. Ik heb hem in ieder geval in mijn agenda genoteerd en wie weet kom ik jullie daar tegen!


Locatie:
Metropolis Antwerpen
Groenendaallaan 394
2030 Antwerpen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.